Η Mercedes κάνει «στροφή» στα υβριδικά πετρελαιοκίνητα οχήματα, παρά το υψηλό τους κόστος, προκειμένου να καταφέρει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και για να καταφέρει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Η Mercedes κάνει «στροφή» στα υβριδικά πετρελαιοκίνητα οχήματα, παρά το υψηλό τους κόστος, προκειμένου να καταφέρει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και για να καταφέρει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Η πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών αποφεύγει να εμπλακεί με τα υβριδικά πετρελαιοκίνητα οχήματα επειδή το κόστος ανάπτυξης, των δοκιμών και της επικύρωσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι υψηλό, αλλά και γιατί είναι χαμηλή η ζήτηση πετρελαίου σε μεγάλες αγορές εκτός της Ευρώπης, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα.

Η Mercedes θα εισαγάγει την υβριδική τεχνολογία τρίτης γενιάς μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής τάσης. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τις υψηλές επιδόσεις, το σύστημα προσφέρει μεγάλη ροπή και μεγάλη δύναμη με τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει επιπλέον ροπή 440 Nm.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης τροφοδοτεί τον συμπιεστή ηλεκτρικού ψυκτικού και τον ενισχυτή θέρμανσης υψηλής τάσης, ώστε ο οδηγός να μπορεί να ψύξει ή να θερμάνει άμεσα την καμπίνα των επιβατών. Η Mercedes δεν κυκλοφόρησε πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση καυσίμων και τις τιμές. Ωστόσο, τα μοντέλα βρίσκονται στη διαδικασία υποβολής της πιστοποίησης για έγκριση κυκλοφορίας στη Γερμανία.