ΖeniΘ: Ο Πρώτος Πανελλαδικός Ολιστικός Πάροχος Ενέργειας με Φυσικό Αέριο και Ρεύμα

ΖeniΘ: Ο Πρώτος Πανελλαδικός Ολιστικός Πάροχος Ενέργειας με Φυσικό Αέριο και Ρεύμα
energia.gr
Τρι, 16 Ιανουαρίου 2018 - 17:01
Η ΑΕΡΙΟ Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας εγκαινιάζει την επόμενη μέρα στην ενεργειακή αγορά της Ελλάδας και το κάνει υπό το νέο της brand name, ΖeniΘ. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί ένα άλμα για την εταιρεία, για το οποίο προετοιμαζόταν καιρό, και στηρίζεται στις εδραιωμένες σχέσεις εμπιστοσύνης με την αγορά της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, αλλά και στην τεχνογνωσία που της κληροδότησε ο μέτοχός της, ο παγκόσμιος ενεργειακός κολοσσός Εni

Η ΑΕΡΙΟ Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας εγκαινιάζει την επόμενη μέρα στην ενεργειακή αγορά της Ελλάδας και το κάνει υπό το νέο της brand name, ΖeniΘ. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί ένα άλμα για την εταιρεία, για το οποίο προετοιμαζόταν καιρό, και στηρίζεται στις εδραιωμένες σχέσεις εμπιστοσύνης με την αγορά της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, αλλά και στην τεχνογνωσία που της κληροδότησε ο μέτοχός της, ο παγκόσμιος ενεργειακός κολοσσός Εni. Έτσι, η ZeniΘ γίνεται ο πρώτος πανελλαδικός πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας, με φυσικό αέριο και ρεύμα. 

Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας*, με παρουσία από το 2000 στην ελληνική αγορά και εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις φυσικού αερίου, είναι ο Νο 1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων. Στόχος της εταιρείας είναι να εδραιωθεί στη συνείδηση του πανελλαδικού πλέον κοινού, με την ίδια θετική εικόνα και την εμπιστοσύνη στις περιοχές που αποτέλεσαν την αφετηρία της εταιρείας: Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία.

Μάνος ΕξαρχουλάκοςΠάγιος ποιοτικός στόχος είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Η βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων μας, που θα του εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή μέσα από την κάλυψη των ενεργειακών του αναγκών, οι οποίες είναι από τις πιο σημαντικές, τονίζει ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, Μάνος Εξαρχουλάκος.

- Έπειτα από χρόνια παρουσίας στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία, αλλάζετε όνομα και επεκτείνεστε γεωγραφικά και προϊοντικά. Τι κρατάτε από τη μέχρι τώρα πορεία και τι αλλάζει στο μέλλον;

Πράγματι, η φετινή χρονιά είναι ορόσημο για μας. Βρισκόμαστε στην αυγή μιας νέας εποχής γεμάτης προκλήσεις, τις οποίες είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Εφόδιά μας σε αυτό αποτελούν οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους εκατοντάδες χιλιάδες των πελατών μας τα 17 αυτά χρόνια σε Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία και, ως εκ τούτου, και η εμπειρία της εγχώριας αγοράς. Αυτή η εμπειρία συνδυάζεται με την τεχνογνωσία που έχουμε κληρονομήσει από την Eni, τον ενεργειακό κολοσσό με τους 9 εκατομμύρια πελάτες. Τα στοιχεία αυτά και η φιλοσοφία της πελατοκεντρικότητας και της καινοτομίας που διέπουν τη λειτουργία μας είναι η παρακαταθήκη μας και τα δομικά στοιχεία της ZeniΘ πλέον. Αυτά είναι και τα στοιχεία που δεν θα αλλάξουν. Από εκεί και πέρα, αυτό που αλλάζει στο μέλλον είναι ότι γινόμαστε ο πρώτος ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας πανελλαδικά και, ως εκ τούτου, εμπλουτίζεται η προσφορά μας προς τον καταναλωτή.  

- Ποιοι είναι οι ποιοτικοί και ποσοτικοί σας στόχοι ως εταιρείας στις νέες αγορές στις οποίες εισέρχεστε;

Πάγιος ποιοτικός στόχος είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Η βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων μας, που θα του εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή μέσα από την κάλυψη των ενεργειακών του αναγκών, οι οποίες είναι από τις πιο σημαντικές. Σε αυτόν τον τομέα έχουμε κάνει πολύ σημαντικά βήματα και τον τελευταίο χρόνο, καθώς η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις τόσο σε συστήματα όσο και σε νέα στελέχη. Με 7 ανανεωμένα φυσικά καταστήματα στις περιοχές που εξυπηρετεί, τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών στο 18321, ανανεωμένο site, www.zenith.gr, και επίσημες σελίδες σε όλα τα social media, προσφέρει εξατομικευμένη, αναλυτική και προσωπική επικοινωνία που θα δώσει τη λύση που χρειάζεται ο κάθε πελάτης, με έμφαση στη δική του πραγματική ανάγκη. Ταυτόχρονα, φροντίζουμε ώστε η προσφορά μας προς τον καταναλωτή να περιέχει και στοιχεία που δεν σχετίζονται άμεσα με την παροχή ενέργειας, αλλά και γενικότερα με την οικονομία του οικογενειακού προϋπολογισμού. Ποσοτικοί στόχοι per se δεν έχουν τεθεί με την αυστηρή έννοια του μεριδίου της αγοράς. Βρισκόμαστε σε αχαρτογράφητα νερά με την απελευθέρωση της ενεργειακής αγοράς στη χώρα και σε μια στιγμή που περισσότερο από όλα μάς ενδιαφέρει να ενημερώσουμε τον καταναλωτή για το τι συμβαίνει, τι του προσφέρεται και πώς μπορεί να το αξιοποιήσει προς όφελός του. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν έχει και νόημα η σύγκριση με άλλους παρόχους, καθώς αυτό που προσφέρουμε δεν έχει προσφερθεί ποτέ πριν. Πάντως, αν πάρουμε το παράδειγμα των αγορών της Ευρώπης και του εξωτερικού, έχουμε πολλές προσδοκίες ότι ο καταναλωτής θα αναγνωρίσει και θα αγκαλιάσει αυτό το μέλλον, που είναι μόνο προς όφελός του. 

- Ανακοινώσατε κάποιες συνεργασίες που θα συμπεριλαμβάνονται στην πρότασή σας προς τους καταναλωτές. Μιλήστε μας για τις συγκεκριμένες επιλογές που κάνατε.

Διερευνούμε συνεχώς εποικοδομητικές συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν την ποιότητα της προσφοράς μας προς τον καταναλωτή. Όπως είπαμε, είμαστε ο πρώτος πανελλαδικός πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας, με την παροχή φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτή την ολοκληρωμένη ενεργειακή λύση, ανακοινώσαμε on top και υπηρεσίες και συνεργασίες που είναι ικανές να ανακουφίσουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, όπως την παροχή οικογενειακής κάρτας υγείας για τους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες, με δυνατότητα δωρεάν πολλαπλών εξετάσεων για όλη την οικογένεια, καθώς και πολλά ακόμα προνόμια. Η νέα κάρτα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της ΖeniΘ με την ΕΥCLUB, που ήδη διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών στον κλάδο της υγείας. Στόχος, επίσης, είναι όχι μόνο να έχουμε ανταγωνιστικές τιμές για τον πελάτη μας, αλλά να του προσφέρουμε και μια εναλλακτική πρόταση που θα προσθέσει αξία στον οικογενειακό προϋπολογισμό, μειώνοντας άλλα πάγια έξοδα του νοικοκυριού. Το σίγουρο είναι πως δεν επαναπαυόμαστε!

* Τρέχουσα μετοχική σύνθεση 51% ΔΕΠΑ και 49% Εni.
* * Αναδημοσίευση από την ελληνική έκδοση του περιοδικού Forbes


(από www.capital.gr)

Διαβάστε ακόμα