Η DNV GL δημοσίευσε την Maritime Forecast (Ναυτιλιακή Πρόβλεψη) έως το 2050, η οποία αναλύει τις επιπτώσεις του μεταβαλλόμενου παγκόσμιου ενεργειακού συστήματος στον ναυτιλιακό κλάδο έως το 2050.

Η DNV GL δημοσίευσε την Maritime Forecast (Ναυτιλιακή Πρόβλεψη) έως το 2050, η οποία αναλύει τις επιπτώσεις του μεταβαλλόμενου παγκόσμιου ενεργειακού συστήματος στον ναυτιλιακό κλάδο έως το 2050.

Η έκθεση διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι αναμενόμενες μεταβολές στην παραγωγή ενέργειας και τη ζήτηση, η αύξηση του ΑΕΠ, η βιομηχανική παραγωγή και η περιφερειακή παραγωγή μπορούν να αλλάξουν την ναυτιλιακή βιομηχανία και τον αντίκτυπο σε μεμονωμένα τμήματα πλοίων.

«Οι μεγάλες και ταχείες αλλαγές συμβαίνουν στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος χρησιμοποιεί και παράγει την ενέργεια», λέει ο Remi Eriksen, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της DNV GL. «Η Πρόβλεψή μας για την Ενεργειακή Μετάβαση ( Energy Transition Outlook - ETO) δείχνει ότι μέχρι τα μέσα του αιώνα, ο συνδυασμός ενεργειακού εφοδιασμού είναι πιθανόν να χωριστεί εξίσου μεταξύ ορυκτών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Οι πρόοδος στην ενεργειακή απόδοση θα εκτιμήσει, επίσης, τη ζήτηση για εξομάλυνση ενέργειας παγκοσμίως μετά το 2030. Αυτές οι τάσεις θα επηρεάσουν όλους τους παράγοντες στον ναυτιλιακό τομέα».

Η Maritime Forecast προβλέπει ότι, οδεύοντας προς το 2030, η ναυτιλία θα συνεχίσει να χαίρει ακμαίας ανάπτυξης, συγκρίσιμης με εκείνης των τελευταίων δεκαετιών. Από το 2030 έως το 2050, η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται, αλλά ελαφρώς λιγότερο ραγδαία - με την ανάπτυξη κυρίως σε μη ενεργειακά εμπορεύματα, όπως το εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων και το χύδην εμπόριο μη γαιανθράκων. Εκτός από τις μεταβαλλόμενες μορφές παραγωγής και εξαγωγής ενέργειας, το μίγμα καυσίμων της ναυτιλίας θα γίνει πολύ πιο διαφορετικό. Το 2050, το πετρέλαιο θα παραμείνει η βασική επιλογή καυσίμων για τα εμπορικά πλοία, αλλά το φυσικό αέριο θα ενισχυθεί για να καταστεί το δεύτερο πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο καύσιμο και οι νέες εναλλακτικές λύσεις χαμηλών εκπομπών άνθρακα θα πολλαπλασιαστούν.

«Στην Maritime Forecast μπορούμε να δούμε ότι οι σημερινές τάσεις γίνονται τα αυριανά παραδείγματα», λέει ο Knut Ørbeck-Nilssen. «Η ναυτιλία θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, μειώνοντας το κόστος, βελτιώνοντας την αξιοποίηση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμων, αυξάνοντας το μέγεθος των πλοίων και αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες. Το σημερινό κύμα ψηφιοποίησης που μετασχηματίζει τη βιομηχανία θα έχει επίσης έναν σημαντικό αντίκτυπο - την προώθηση του σχεδιασμού και της λειτουργίας και της δημιουργίας νέων επιχειρηματικών μοντέλων».

Η DNV GL έχει δημοσιεύσει μια σειρά εκθέσεων στην ιστοσελίδα του Energy Transition Outlook, οι οποίες είναι διαθέσιμες για να πραγματοποιήσετε λήψη τους δωρεάν. Η κύρια έκθεση ETO καλύπτει την μετάβαση ολόκληρου του ενεργειακού μείγματος έως το 2050. Εκτός από την Maritime Forecast, δύο άλλα συγκεκριμένα ανά τομέα παραρτήματα, βασισμένα στην βαθειά εμπειρογνωμοσύνη της DNV GL στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο, καθώς και στις βιομηχανίες ηλεκτρικής ενέργειας & ανανεώσιμων πηγών, συνοδεύουν την κύρια πρόβλεψη.