Πώς ετοιμάζεται η Renault να υποδεχτεί τη νέα εποχή των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό; Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε πρόσφατα μερίδιο σε εκδοτικό όμιλο περιοδικών με σκοπό να κρατάει τους οδηγούς… απασχολημένους μέσα στο ημιαυτόνομο όχημά τους!

Πώς ετοιμάζεται η Renault να υποδεχτεί τη νέα εποχή των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό; Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αγόρασε πρόσφατα μερίδιο σε εκδοτικό όμιλο περιοδικών με σκοπό να κρατάει τους οδηγούς… απασχολημένους μέσα στο ημιαυτόνομο όχημά τους!

Η Renault ανακοίνωσε πως η πρώτη της αυτή επένδυση στο χώρο των μέσων ενημέρωσης είναι και η πρώτη που γίνεται από αυτοκινητοβιομηχανία σε όλο τον κόσμο, σε μια περίοδο που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πραγματοποιούν προχωρημένες δοκιμές οχημάτων χωρίς οδηγό στη Γαλλία και σε άλλες χώρες.

«Το πρόγραμμα αυτό ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη στρατηγική της Renault, που έχει στόχο να προσφέρει νέες υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σύνδεσης και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη», αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Renault Κάρλος Γκοσν.

Η Renault, η οποία διεξάγει δοκιμές ημιαυτόνομων οχημάτων και σχεδιάζει να βγάλει στους δρόμους το 2021 οχήματα που οδηγούνται μόνα τους, λέει πως η ψυχαγωγία θα αποτελέσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι των επιχειρήσεών της, καθώς οι οδηγοί αφήνουν το τιμόνι και το ταχύμετρο και ψυχαγωγούνται ή και δειπνούν μέσα στο αυτοκίνητο.

«Όταν πηγαίνουμε από το ένα μέρος στο άλλο -μόνοι μας, με την οικογένεια ή με φίλους- ακούμε, κοιτάζουμε και προσέχουμε τον κόσμο γύρω μας», αναφέρει ο Γκοσν.

«Αυτό συμβαίνει ήδη στα ταξίδια με τα σημερινά αυτοκίνητα και θα συμβεί ακόμη περισσότερο με τα αυτόνομα και με τα αυριανά αυτοκίνητα χωρίς οδηγό», προσθέτει.

H Renault δεν αποκάλυψε πόσα πλήρωσε για το 40% του ομίλου που εκδίδει πέντε περιοδικά, ανάμεσα στα οποία τα Challenges, Historia και Sciences & Avenir.

«Το πρόγραμμα αυτό θα επιτρέψει σε εκατομμύρια οδηγούς και τους επιβάτες τους να έχουν εντελώς ελεύθερη πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας επιλογές πληροφόρησης και περιεχομένου», υπογράμμισε η Renault.