Τον προσεχή Ιανουάριο δημοπρατείται το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο διήμερο συνέδριο με τίτλο «Σχεδιάζουμε τη Μαγνησία της επόμενης 20ετίας».

Τον προσεχή Ιανουάριο δημοπρατείται το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο διήμερο συνέδριο με τίτλο «Σχεδιάζουμε τη Μαγνησία της επόμενης 20ετίας».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε, επίσης, ότι δρομολογείται η μεγάλη παράκαμψη της Νέας Ιωνίας που θα αναβαθμίσει τις μεταφορές, ενώ θα επιδιωχθεί λύση για τον Περιφερειακό αυτοκινητόδρομο του Βόλου και θα αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο στην Νέα Αγχίαλο με την συμμετοχή τοπικών φορέων.

Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι «θα πάψουν να υπάρχουν fake έργα, όπως γινόταν με προηγούμενες κυβερνήσεις» και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση του αυτοκινητόδρομου Ε-65 που «είναι ο μόνος δρόμος στον πλανήτη που έγινε μόνο το μεσαίο τμήμα. Δεν υπήρχε προϋπολογισμός, προδιαγραφές. Τα έργα έχουν συνέχεια και το έργο δεν έβγαινε και άρα το μειώσανε. Κόψανε το πρώτο και το τελευταίο κομμάτι. Αλλά για να συνεχιστεί πρέπει να εγκριθεί πάλι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε στην τμηματικό σχεδιασμό των έργων. Πρέπει να γίνεται ένας ολιστικός σχεδιασμός. Με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης γίνεται σήμερα και οδική και σιδηροδρομική σύνδεση. Με το λιμάνι της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης το ίδιο. Με το λιμάνι της Καβάλας δεν το συζητούσαν να γίνει σύνδεση. Έγινε αίτημα από τη Ρουμανία για να συμμετέχει».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε στη δευτερολογία του ότι «ένας ακόμη τομέας που θα πετύχουμε είναι η διαφάνεια και μιλούμε για έναν άλλον σχεδιασμό και το ζητούμενο είναι πως θα μειωθεί η φορολογία όταν όλοι οι μεγάλοι επιχειρηματίες έχουν εταιρείες που δεν φορολογούνται στη χώρα και όποιος τολμήσει να βάλει χέρι ξεκινάνε τα fake news. Κάνουμε μια μεγάλη τομή στις μεταφορές. Ξέρετε ότι υπάρχουν οι ταρίφες που έχουν ταλαιπωρήσει τη ζωή πολύ κόσμου και προσπαθούμε μαζί τους να πάψουν να είναι ταρίφες και να γίνουν αυτοκινητιστές. Αντίθετα έπραξαν οι άλλες κυβερνήσεις με Uber και beat για να τσακίσουν τον κλάδο».

Καυστικό ήταν το σχόλιο του κ. Σπίρτζη για την αξιωματική αντιπολίτευση, δηλώνοντας ότι «δεν είναι εύκολο να μειωθούν οι φόροι όταν ακόμα και η δραστηριότητα της συζύγου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι έξω. Πώς θα μειωθούν εισφορές δικηγόρων κλπ όταν οι επιχειρήσεις αυτές είναι έξω; Είναι απλά τα πράγματα».

Από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης μίλησε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος που ζήτησε από την κυβέρνηση να επιβάλλει ένα σταθερό φορολογικό σύστημα μέσα σε ένα φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ενώ παραδέχθηκε ότι έχουν γίνει και πολλά λάθη από τις προηγούμενες κυβερνήσεις όσον αφορά τα έργα, που πολλά έμειναν ημιτελή και γι αυτό ζήτησε να γίνονται πλέον μελέτες βιωσιμότητας και σκοπιμότητας για τα μεγάλα έργα ή έστω διορθωτικές παρεμβάσεις.