Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησαν οι Εργασίες Διάνοιξης της Δεύτερης Σήραγγας στη Γραμμή Επέκτασης προς Καλαμαριά

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησαν οι Εργασίες Διάνοιξης της Δεύτερης Σήραγγας στη Γραμμή Επέκτασης προς Καλαμαριά
energia.gr
Παρ, 21 Ιουλίου 2017 - 19:24
Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες διάνοιξης και της δεύτερης σήραγγας στη γραμμή της επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για σήραγγα μήκους 4,8 χιλιομέτρων, κατά μήκος της οποίας αναμένεται να κατασκευαστούν συνολικά πέντε σταθμοί
Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες διάνοιξης και της δεύτερης σήραγγας στη γραμμή της επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για σήραγγα μήκους 4,8 χιλιομέτρων, κατά μήκος της οποίας αναμένεται να κατασκευαστούν συνολικά πέντε σταθμοί.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διάνοιξη της πρώτης από τις δύο δίδυμες σήραγγες της επέκτασης του Μετρό προς Καλαμαριά, είχε ξεκινήσει πριν από δύο μήνες και η κατασκευή της συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς: ο πρώτος μετροπόντικας (ΤΒΜ) έχει ήδη διανοίξει τον σταθμό "Νέα Κρήνη" και προχωρεί προς τον επόμενο σταθμό.

«Σήμερα, το Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην κυριολεξία σε πλήρη εξέλιξη προς όλες τις κατευθύνσεις. Αυτή η πραγματικότητα, που μας οδηγεί ολοένα και περισσότερο στην ολοκλήρωση του έργου και την απόδοση του στην τοπική κοινωνία, δε θυμίζει σε τίποτα την εικόνα που είχε το έργο μέχρι πρότινος.

Συγκεκριμένα, από την εκκίνηση του έργου τον Μάρτιο του 2016 μέχρι σήμερα, έχει συντελεστεί μια κοσμογονία στο δίκτυο υποδομών και μεταφορών της Θεσσαλονίκης» δήλωσε ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό ΑΕ", Γιάννης Μυλόπουλος.

Όπως είπε, "η βασική γραμμή του μετρό επανεκκίνησε μετά από τρία χρόνια αδράνειας" και σήμερα έχει ήδη ολοκληρωθεί η διάνοιξη του συνόλου των δίδυμων σηράγγων, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς, ενώ στους υπολειπόμενους δύο εξ αυτών -της Βενιζέλου και της Αγ. Σοφίας- προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς οι εργασίες των αρχαιολογικών ανασκαφών.

"Το γεγονός πως οι εργασίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα του έργου πιστοποιείται και από τα στοιχεία προόδου της βασικής γραμμής.
Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών και το 6% των έργων ηλεκτρολόγου μηχανικού. Το συνολικό εκτελεσθέν ποσοστό της βασικής γραμμής ανέρχεται σε 55% (από 41% τον Φεβρουάριο του 2016 όταν και ανέλαβε η νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε.).

Η επέκταση της γραμμής προς Καλαμαριά συνέχισε να εκτελείται με γρήγορους ρυθμούς και ήδη ο πρώτος Μετροπόντικας έχει καλύψει ένα σημαντικό μέρος της διαδρομής του, ενώ ο δεύτερος ξεκινά σήμερα" υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος.

Ακόμα, πρόσθεσε ότι οι αστικές συγκοινωνίες του πολεοδομικού συγκροτήματος "αποκτούν ποιότητα και κοινωνικό πρόσημο μετά από 57 χρόνια ομηρίας από ένα κρατικοδίαιτο και σπάταλο μονοπώλιο, καθώς ψηφίστηκε μόλις προχθές το νέο νομικό πλαίσιο για τον εκσυγχρονισμό τους.

Με το νέο νομικό καθεστώς διασφαλίζεται πλήρως η ένταξη της λειτουργίας του Μετρό στον ενιαίο, πλέον, ιστό του συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης, προς όφελος της πόλης και του πολίτη".

Στην εκκίνηση του 2ου μετροπόντικα παρέστησαν επίσης, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος και στελέχη του δήμου Καλαμαριάς.