Η Polestar, το τμήμα της Volvo που επιμελείται τις ειδικές σπορ εκδόσεις, αυτονομείται και πλέον εστιάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλά επιδόσεων. Με αυτό τον τρόπο η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία – και η κινεζική Geely Automotive στην οποία ανήκει – θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της αμερικανικής Tesla που ειδικεύεται στον συγκεκριμένο τομέα

Η Polestar, το τμήμα της Volvo που επιμελείται τις ειδικές σπορ εκδόσεις, αυτονομείται και πλέον εστιάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλά επιδόσεων. Με αυτό τον τρόπο η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία – και η κινεζική Geely Automotive στην οποία ανήκει – θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της αμερικανικής Tesla που ειδικεύεται στον συγκεκριμένο τομέα.

«Η Polestar θα αποτελέσει έναν αξιόπιστο όσο και δυνατό παίκτη στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Με την Polestar θα έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους πιο προοδευτικούς και ταυτόχρονα πιο απαιτητικούς οδηγούς, ανεξαρτήτως κατηγορίας» ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Χάκαν Σάμουελσον.

Επικεφαλής της νέας εταιρείας θα είναι ο πρώην υπεύθυνος σχεδιασμού της σουηδικής εταιρείας Τόμας Ίνγκενλαθ ενώ ο διευθυντής επικοινωνίας της Volvo Τζόναθαν Γκούντμαν θα αναλάβει καθήκοντα γενικού διευθυντή. «Είμαι ενθουσιασμένος με την πρόκληση της εγκαθίδρυσης μιας νέας συναρπαστικής φίρμας και την εξέλιξη ενός προϊοντικού portfolio με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπου θα κυριαρχεί το πάθος της ομάδας της Polestar» δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλαθ.

Ο νέος προσανατολισμός της Polestar συνεπάγεται τη στενή συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Volvo και της Polestar και πλήρη πρόσβαση της δεύτερης στο οπλοστάσιο τεχνολογίας και στους πόρους της πρώτης. Η εταιρεία δεσμεύτηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για τα νέα αυτοκίνητα το φθινόπωρο.

Η Tesla ηγείται αυτή τη στιγμή στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, με τη Mercedes και την Audi να μην έχουν καταφέρει ακόμη να κυκλοφορήσουν πλήρως ηλεκτρικά premium μοντέλα. Αλλά η είσοδος της Polestar ως νέας, αυτόνομης εταιρείας αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο και αποτελεί την πιο πρόσφατη επέκταση για την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, που αγόρασε τη Volvo από τη Ford το 2010.

Οι Κινέζοι έχουν επίσης ανακοινώσει σχέδια λανσαρίσματος της μάρκας Lynk&Cο στην Κίνα φέτος και στην Ευρώπη του χρόνου, που θα έχει στόχο τους νεότερους αγοραστές και προορίζεται να ανταγωνιστεί τη Volkswagen. Έχουν επίσης αποκτήσει τη London Taxi Company που θα κατασκευάσει την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών μαύρων ταξί, καθώς και μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα. Τον περασμένο μήνα η μητρική της Geely, Geely Holdings, απέκτησε μερίδιο ελέγχου στη βρετανική Lotus και μερίδιο 49% στη μαλαισιανή Proton. «Είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν να γίνουν η κινεζική VW», σχολιάζει ο Ρόμπιν Ζου, αναλυτής στη Bernstein του Χονγκ Κονγκ.

Η Polestar επιμελείται τα αγωνιστικά μοντέλα της Volvo από το 1996, δημιουργώντας ταυτόχρονο μηχανικές βελτιώσεις για τα αυτοκίνητα παραγωγής. Το 2015 εξαγοράστηκε κατά 100% από την Volvo.

(από insider.gr)