Ξεκινούν νέες καμπάνιες για προσέλκυση πελατών οι ανεξάρτητοι. Πως αναμένεται να κινηθούν Protergia και ΗΡΩΝ μετά τις συνεργασίες με Cosmote και Vodafone. Αμετάβλητη η εικόνα της αγοράς τον Ιούλιο. Στο 9,74% το μερίδιο των εναλλακτικών
Ξεκινούν νέες καμπάνιες για προσέλκυση πελατών οι ανεξάρτητοι. Πως αναμένεται να κινηθούν Protergia και ΗΡΩΝ μετά τις συνεργασίες με Cosmote και Vodafone. Αμετάβλητη η εικόνα της αγοράς τον Ιούλιο. Στο 9,74% το μερίδιο των εναλλακτικών.

Από το φθινόπωρο θα ξεκινήσουν οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρισμού τις νέες καμπάνιες προσέλκυσης πελατών, οπότε και αναμένεται να φανούν οι αλλαγές στα μερίδια της αγοράς. Έτσι μετά τον Ιούνιο, όταν καταγράφηκε αξιοσημείωτη άνοδος των ποσοστών των εναλλακτικών προμηθευτών, τον Ιούλιο τα στοιχεία του ΛΑΓΗΕ δείχνουν στασιμότητα.

Συγκεκριμένα, τον μήνα αυτό η εικόνα της αγοράςπαραμένει αμετάβλητη, με τους εναλλακτικούς προμηθευτές να αντιπροσωπεύουν το 9,74% έναντι 9,56% τον Ιούνιο, ενώ αμετάβλητη παραμένει και η σειρά, με τηνProtergiaτου ομίλου Μυτιληναίου να διατηρεί τη δεύτερη θέση μεταξύ των ανεξαρτήτων, στην οποία για πρώτη φορά βρέθηκε τον Ιούνιο.

Ειδικότερα, η ΗΡΩΝ του ομίλου της ΤΕΡΝΑ διατηρεί την πρωτιά (μεταξύ των εναλλακτικών) με 2,70% και ακολουθεί η Protergia με 2,34% και η Elpedison με 2,22%. Σημειώνεται ότι και οι τρεις εταιρείες είναι συνδεδεμένες με ομίλους που ελέγχουν μονάδες ηλεκτροπαραγωγής, γεγονός που τις δίνει περιθώρια να ασκήσουν περισσότερο επιθετική πολιτική μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες προμήθειας που συμμετέχουν στον ανταγωνισμό, και οι οποίες διατηρούν ποσοστά μεταξύ 0,41 και 0,73%.

Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι εταιρείες προμήθειας που ανήκουν σε βιομηχανικούς ομίλους ή ΔΕΚΟ, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται με πολύ μικρά ποσοστά, ως εκπρόσωποι φορτίων καταναλωτών, οι οποίοι στις περιπτώσεις αυτές είναι εταιρείες ή καταστήματα που ελέγχονται από τους ομίλους. Αναφερόμαστε στα ΕΛΤΑ, τον ΟΤΕ, την Interbeton και την ΤΙΤΑΝ, εταιρείες προμήθειας που τροφοδοτούν καταστήματα και βιομηχανικές εγκαταστάσεις, τα μερίδια των οποίων ωστόσο δεν ξεπερνούν το 0,01-0,02% στην αγορά.

Πάντως με ενδιαφέρον αναμένεται να φανούν οι επιπτώσεις που θα έχουν στις αυξήσεις των μεριδίων από τις συνεργασίες που εγκαινίασαν τον Ιούνιο και Ιούλιο, η Protergia και η ΗΡΩΝ. Η πρώτη με τον όμιλο ΟΤΕ (Cosmote) και η δεύτερη με την Wind. Στην πρώτη περίπτωση και στην αρχική φάση της στρατηγικής συνεργασίας, τα προϊόντα της Protergia (συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος) θα προωθούνται από το δίκτυο των 450 καταστημάτων Cosmote και Γερμανός σε όλη την Ελλάδα. Αντιστοίχως η ΗΡΩΝ θα αξιοποιήσει από το φθινόπωρο το δίκτυο της Wind που αριθμεί 135 καταστήματα πανελλαδικά.

Τέλος να σημειωθεί ότι αντίστοιχες κινήσεις σχεδιάζει και η  ΔΕΗ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες συζητά συνεργασία με τα ΕΛΤΑ, αλλά και η Elpedison που που διαπραγματεύεται με τη Vodafone.

(Πηγή: euro2day.gr)