Επιμένει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο θέμα της μείωσης των τιμολογίων της ΔΕΗ, κάτι που δεν προκαλεί ...ενθουσιασμό στη διοίκηση της Επιχείρισης που προσπαθεί να αντιμετωπίσει, μεταξύ άλλων, το βάρος των συσσωρευμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών
Επιμένει ο υπουργός Περιβάλλοντος στο θέμα της μείωσης των τιμολογίων της ΔΕΗ, κάτι που δεν προκαλεί ...ενθουσιασμό στη διοίκηση της Επιχείρισης που προσπαθεί να αντιμετωπίσει, μεταξύ άλλων, το βάρος των συσσωρευμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών, ύψους 2,3 δισ. ευρώ περίπου. 

Οι πιέσεις αυτές αφορούν κυρίως το οικιακό τιμολόγιο. Σημαντικό είναι και το θέμα των ΥΚΩ, που επιβαρύνουν το τελικό ύψος των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος.

Για το ζήτημα αυτό υπήρξε παρέμβαση και της ΡΑΕ, με επιστολή της προς τη διοίκηση της ΔΕΗ. 

Ο κ. Σκουρλέτης αναφέρθηκε δύο φορές τις τελευταίες ημέρες στη μείωση των τιμολογίων, τόσο σε συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, όσο και σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Alpha.

«Θα πρέπει να εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες ώστε να υπάρξει μια, έστω και μικρή, μείωση στα τιμολόγια μέσα στο 2016, στόχος της κυβέρνησης είναι αυτός» είπε, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha, τονίζοντας ότι η πτώση στις τιμές του πετρελαίου και του φυσικού αερίου θα πρέπει να «περάσει» και στα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Σε ό,τι αφορά το θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών, είπε ότι «έχει μειωθεί ο αριθμός των οφειλετών προς τη ΔΕΗ αλλά όχι τα ποσά. Κάποιοι έχουν εκμεταλλευτεί τις ευνοϊκές ρυθμίσεις για να αποπληρώσουν τα χρέη. Η ΔΕΗ έχει μπει στον ανταγωνισμό τα τελευταία χρόνια και πρέπει να δείξει ευελιξία προσαρμογής, δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. Υπάρχει ανάγκη για πιο ευέλικτες ρυθμίσεις, πχ περισσότερες δόσεις, να μειωθεί ή να καταργηθεί η προκαταβολή για να μπορέσει να μπει κάποιος σε ρύθμιση, μελετάται αυτό».

Επιπλέον, σημείωσε ότι «στις κατηγορίες οφειλετών υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν κλείσει, είναι ποσά παγωμένα και χαμένα, όπως επίσης και κλειστά σπίτια, ρευματοκλοπές και από δημόσιους χώρους και πάρκα πχ μια ψησταριά ή μια καντίνα στο δρόμο, είναι πολλές οι περιπτώσεις οι οποίες προσεγγίζονται ως ένα συνολικό μέγεθος».